Sunday, April 19, 2009

Ekstreemsport

Mõtlesin, et läheks teeks terviserajal mõned ringid jooksu. Jõudsin ilusasti raja juures oleva varjualuse juurde ja nägin, et seal seisab ka üks bemm, kust siis 3 kappi olid välja roninud. Hakkasin just minema varjualuse alla, et panna enda asjad niikauaks, kui jooksen kui nägin, et ohoh - üks tüüp oli võtnud pisikese püstoli taolise asja välja, tõstis otsa taeva poole ja ... uhh .. tegemist oli pisikese õhupüssiga :) Mina läksin igastahes ringile jooksma, tüübid jäid siis omasid asju ajama (st harjutasid klaaspurkide pihta laskmist) ja mul kaasas pisike mõte "kui nad nüüd hüüavad mulle: ja nüüd jookse!", siis mida ma teen, sest pole eriti head vormi. Jõudes igastahes esimese ringi ära joostud ja minnes järgmisele, siis nad viisakalt katkestasid oma harjutussessiooni.

Kuigi nendest jäi väljaku äärde maha pisike hunnik klaasikilde, siis kõik minu asjad olid alles ja puutumatult ikkagi varjualuse all.

No comments: