Wednesday, December 23, 2009

10101

Maailm läheb aina veidramaks ja veidramaks. Täna sain 2 väga omapärast telefonikõnet. Esimesel juhul oli tegemist A.-ga, kellega pole kahjuks suhelnud juba väga pikka aega. Niivõrd tore oli jälle temast kuulda ja kindlasti on see nende jõulude üks rõõmustavamaid hetki. Teine telefonikõne oli omamoodi veider - tükk aega oli selline tunne, et üks inimene helistab mulle ja ta helistaski. Hakka või tõesti uskuma mingeid telepaatilisi jambo-mambosid.
Pekki, ma saan varsti allergia, kui keegi hakkab seletama, et ma peaks hakkama elu elama hoopis teistmoodi, sest kellegile on niiviisi asi materjaalselt mõistlikum.
17.12 toimus Põhikooli jõuluball. Väike pilt siis aktsioonist:) Siinkohal tahaks tänada Merlet, kes on minuga järjekindlalt kõvasti vaeva näinud. Esireas siis 2 Tarmot ...

4 comments:

Anni said...

Hahaaa :D Koljat ja ball!! Mis järgmiseks? :)
Mul on muide ettepanek, mis järgmiseks: ilgelt tahaks sel talvel lumelauasõitu proovida!

koljat said...

Hah! Lõpuks siis ka üks asi, milles ma sind edestanud olen - lumelauasõit juba ammu ära tehtud. Tagumik küll ütles "ei, palun, aitab", aga ega see aidanud.
Aga siis ... et millal?

Anni said...

Millal saab? :))) Nüüd ma püsin vähemalt Eestis :D Katsume aastavahetuse üle elada (Tartusse ASAP!) ja siis lähme, jaa???

Anni said...

Tule nüüd juba Tartusse!!! Kaua võib?